Kranio Sakral Terapi Greve

Hos Thornblad Klinik kan du få Kranio Sakral Terapi nær Greve, der kan hjælpe med at lindre stress og angst ved at reducere spændinger i kroppen. Terapien fokuserer på at finde og løse blokeringer eller spændinger i kroppen, som kan føre til stress og angst. Under en behandling vil terapeuten arbejde med at finde og frigive disse spændinger, hvilket kan føre til en følelse af lettelse og afslapning i kroppen.

Du kan booke en tid hos os online her. Har du spørgsmål til bookingen eller behandlingen, kan du også kontakte os på tlf. +45 30 28 22 11 eller via mail jaj161@hotmail.com.

Hvordan foregår Kranio Sakral Terapi?

Kranio sakral terapi er en teknik, som arbejder med kroppens bløde væv, især bindevævsmembranerne, som omgiver hjernen og rygmarven. Teknikken indebærer let og ikke-invasiv berøring, hvor terapeuten arbejder med kroppen og hjælper med at frigive spændinger i muskler, knogler og bindevæv. En af de største fordele ved kranio sakral terapi er, at den ikke har nogen kendte bivirkninger, og kan derfor være en sikker måde at lindre både fysiske og mentale ubalancer.

De mange fordele ved Kranio Sakral Terapi

Kranio sakral terapi kan være med til at reducere kroniske smerter. Terapien fokuserer på at lindre spændinger i kroppen, og det kan hjælpe med at lindre kroniske smerter, der skyldes spændinger og blokeringer. Din terapeut hos Thornblad Klinik vil arbejde med at finde og løse disse spændinger og blokeringer, hvilket kan føre til en reduktion af smerter og ubehag.

Kranio sakral terapi kan også forbedre søvnen. Terapien kan hjælpe med at reducere stress og angst, som kan være en af ​​de primære årsager til søvnproblemer. Terapeuten vil arbejde med at finde og løse spændinger og blokeringer, der kan forstyrre søvnkvaliteten.

Book tid til Kranio Sakral Terapi nær Greve

Lider du af kroniske smerter, spændinger i kroppen eller har søvnbesvær, kan du med fordel bestille tid til Kranio Sakral Terapi nær Greve hos Thornblad Klinik. Har du yderligere spørgsmål til bookingen eller behandlingen, kan du kontakte os på tlf. +45 30 28 22 11 eller via mail jaj161@hotmail.com.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Book tid online

Find prisen på Kranio Sakral Terapi og andre behandlinger her.