Fysiurgisk Massage & Sportsmassage i København

Fysiurgisk massage også kaldt sportsmassage er en dybdegående behandling! Behandlingen sætter fokus på at afhjælpe smerter i bevægelsesapparatet med særligt fokus på muskler og væv. I behandling ved sportsmassage bruges punkter, der afhjælper de ømme steder i muskulaturen! Brugen af denne slags massage kan bruges til at afhjælpe lymfe systemet med at frigive kroppens affaldsstoffer. Dette giver både fysisk og psykisk velvære til kroppen. Under massagen bliver der gjort brug af forskellige effekter så som: varme, pumpe og stræk-effekt. Hvis dette lyder som noget for dig, kan du få en sportsmassage i København, hos Thornblad Klinik.

Dybdegående sportsmassage nær København

Fysiurgisk massage tager udgangspunkt i den menneskelige krops anatomiske opbygning af muskler, knogler, sener og ledbånd. Hvilket gør det til en perfekt form for dybdegående massage, da den berører alle punkter på kroppen. Denne type massage kan du gøre brug af hvis du er meget aktiv eller stiv i kroppen. Sportsmassagen fungerer ved at gå dybt ind i alle former for muskler, led mm. og stimulere kroppen til at bekæmpe eventuelle smerter og spændinger du muligvis skulle have. Ved at stimulere kroppen via en fysiurgisk massage, kan du igen løsne op i din krop og dermed performe bedre ved kontaktsport, fysisk aktivitet, blive fri fra dine skavanker og lindre psykiske problemer og stress du eventuelt skulle have.

Med Sportsmassage kan du lindre og afhjælpe nuværende smerter og forebygge fremtidige smerter. Så er der nemlig en ting mindre du skal bekymre dig om, når det kommer til dit helbred.

Hos Thornblad tilbyder jeg sportsmassage i København og omegn, så du igen kan præstere optimalt, og have fokus på dig selv.

Har du brug for at vide mere om din behandler? Så sørg for at læse mere om mig, her!

Fysiurgisk massage københavn | sportsmassage københavn